120720 bettyx Benim hiç doğru çıkmadı. Hatta hamile kaldığım aydan öncekide sonrakide dahil hep erkek gösteriyordu kızım olucak ama 🙂
2_evlatyolda bettyx oğlumda yanlıs cıktı inşallah 2.gebeliğimde doğru cıkar bide Rus takvimi var o hep doğru cıkıyo 🤭 😍
Tugbakose-24 İlk bebegım dogru cıktı. Sımdı kız gosterıyor. Çarsamba gunu cınsıyet öğrenmeye gıdecegız🥰 cevremdekılerın hep dogru cıkmış.bnce %80 dogru sonuç verıyor
kbra19 bettyx ilk 2 kızımdada doğru çıktı şuan 3. Hamileyim bu da doğru çıkacak mı bakalım ☺️ ama tabiki şans yani
Rabia04_09 bettyx Asla böyle şeylere inanmıyorum ama hep ısrar üzerine baktım iki hamileliğimde de hep tersi çıktı 😅 ama yüzük testinde doğru çıkmıştı