bettyx Minislerinannesiiiii aaa gerçekten mi genelde doğru çıkıyor bende 7 haftalık hamileyim aşırı merak ediyorum cinsiyetini bebeğimin ve rus takvimindede çin takvimindede erkek çıktı. İnanmayacağım o halde. Genelde doğru diye düşünülüyor ama yanılma payı var demek ki.
Merveofs Ay benimki doğru çıktı ve çevremde bakan ablam yengem birkaç arkadaş falan hepsinin de doğru çıktı. Hatta yengem takvime göre planlanmıştı çocuğu 😬
bettyx Merveofs benimde hamile kalmadan hesaplarsam kız son adet günümden hesaplarsam erkek onu nasıl ayırt edeceğim 🤣🤣
Minislerinannesiiiii bettyx bende suan 13 haftalık hamileyim 4.5 yaşında bi oğlum var bakalım bende çok merak ediyorum cinsiyeti ama bizde ilki yanlış çıkmıştı Çin takviminde kız diyordu bi tek yüzük testi doğru çıkmıştı 😂😂😂
bettyx Aysegu2611 allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Hamileliğin en heyecanlı kısmı cinsiyet bence çok merak ediyorum 🤣
Hilal2 İlk gebeliğimdee doğru çıktı oğlum oldu bundada erkek çıkıyor sağlıklı olsun bebeklerimiz de ne fark eder ha kız ha erkek merak ediyoruz ama olsun ☺
bettyx Hilal2 merak sadece yoksa ikiside evladım birde şimdiden bir şeyler almak istiyorum hep unisex almak istemiyor insan 🤣
Pony_2355 bettyx sadece tesadüf olduğunu düşünüyorum ilk iki hamileliğimde tuttu iki oglum var. 3. Hamileliğim yine erkek çıktı ama bebeğim kız 💖