Mervekara5 Kubrabsyg45 pazartesi gidecem canım şuan bilmiyorum ki kaç gr :) 25. Haftada 780 grdı kaç olmustır merak içindeym bende 🥲 seninki kaç kr 🙏🏻
Kubrabsyg45 Mervekara5 27+6 da gittim acilde bakıldı 1150 gramdı işte şimdi 28+5 bakalım Aralık 5.6 gibi gidicem. Pazartesi gidince haber ver bakalım ne kadar olmuş 🤦
Sevgiozdemir Mervekara5 22. Haftada çıktı o zamandan beri kullanıyorum teşekkür ederim sağolasın o yüzden herşey endişelendiriyor insanı 😕
minikbezelyemmm Sevgiozdemir bende de 22. Haftada çıktı canım peki tekrar muayenede biraz toplamış mı
Mervekara5 Kubrabsyg45 veririm canım 29 oluyorum pazartesi o haftalar da kaç gr oluyolar acaba hiç bakmadım
Kubrabsyg45 Mervekara5 benimki 25 hafta 32. Cm di🤦 cinsiyet neydii. 29 da bence ideal 1300 civarı diye düşünüyorum
cactuswoman01 Mervekara5 24 haftalığım benimde öyle sanki hıçkırık gibi yaygın bir his hem karnında hem vajinamda hissediyorum
Mervekara5 cactuswoman01 benimde aynen öyle artık haftalarla uyumlu olduğunu düşünüyorum birde enfeksiyon yapabiliyormuş
Gulhnm Sevgiozdemir bende 29+5 im bizimde bebiş aşağıya baskı yapıyormuş tekmikleri vajinamda hissediyorum bende. doktorum ayakta çok fazla kalma erken doğum olabilir diyor
Sevgiozdemir Gulhnm sadece aşağı baskı yaptığı için mi dedi erken doğum olabilir diye yoksa başka sebebi de var mı
selvi8900 vuslatgizemsertdemir bende şuan 25 haftalik oldum iki üç gündür sanki aşağıya doğru vurmaya başlamış bı an cikicak gibi hissediyorum yanintergin olmuyor değilim smdi sizleri okudum çoğu kişide vuruyormus minnoşlar aşağı doğru böyle içten ama
yagizegemom Mervekara5 26. Haftaya giricem dünden beri benimde öyle özellikle yatınca daha fazla hissediyorum bi an dedim çıkacak heralde😂