egemomss valla 2 aylık bebeğim de emzik tutmuyodu mamajoo almıştım bende altın emzikleri var onları da tutmadı öğürüyor kusturuyodu kendini son ihtimal avent ultra soft aldım bikaç zorladım yani atmak istedi ısrarla verdim o atmaya çalıştıkça pıt pıt hareketler yaparak verdim ve sonuç aldım şuan emzik tutuyor. Ve ucu da gerçekten mamajoodan minik tutması muhtemel