egemomss 37 günlük bebişim emzik tutmuyor. Nuk ve mamajoo denedim. Midesi bulanıyor almak istemiyor,atıyor. Çoğunluğa göre tekrar emzik almak istiyorum. Bir de nasil tutturabilirim emzigi? Yardım lütfen.🙈
zehraKr egemomss niye Emzik tutturmak için uğraşıyorsunuz ki ben almadım doktorum damak yapısını bozar onermiyorum dedi. Doktorumun da iki çocuğu var küçük yaşlarda ikisinde de Emzik kullanmamış
Elaa_gozz egemomss aventi çoğu çocuk tutuyor canım onu dene bence bir de bibs markasını duymuştum araştırabilirsin onu da
Nurklcozdn Avent marka emziğin çok önerildiğini gördüm hiç bir markayı tutmayıp bunu tuttu diyenler vardı bi araştır istersen
Defnesa Avent aldık bizde ama bebeğim doğmadı hala umarım alır avent smotie modeli var ortası delik tamamen silikon yeni doğanlara Amerika da hastanede bu emzik veriliyormuş
Elaa_gozz egemomss kesinlikle tamamı silikon olan var onu alırsan eğer ilerde dişleri çıkarken kaşımak için de kullanabilir
Edafmo egemomss avent soothie denemenizi tavsiye ederim. Yeğenim de hiçbir emziği tutmadı midesi bulanıyordu soothie yi tuttu. Emdiği kısım normal emziklere göre bir tık kısa o da öğürtmüyor bebeleri. Bende onu aldım henüz kullanmadım ama çok azmış onu tutmayan çocuk
Dyg_srcn egemomss kauçuk olanları evet değişmesi gerekiyor ama silikoon olanları daha uzun kullanabilirsiniz gerçi emzik almaması daha iyi almiyosa alistirmayin ben alistirdim kızıyorum kendime biraktiramiyorum şimdi 1 yaşında dişleri tam çıkmadan bıraksın istiyorum ama emzigine aşık bı kızım var😄
Elifderin34 egemomss emziğe sütünüzden damlatıp ağzına verebilirsiniz ebe paylaşmıştı böyle alışabilir diye :)