Elaeyl benim 39+2 de doğdu oğlum 3900 dü ve inanılmaz zordu.. bebek için de benim için de risk doluydu. Şükür bişey olmadı ama oladabilir di mesela bebeğimin kafası kanalda sıkıştı 3 gün yüzünün yarısı mor gözleri kanlıydı oksijen takviyesi yapıldı ilk 45 dk şükür hiçbirşey olmadı ama korkusu yeter inanın.. hiç zorlamayın derim risk varsa