Sehnazs5 Benimde aynıydı ne oturabildim ne yürüyebiliyodum enfeksiyon kapmisim meğerse . Batikonla temizleyin , hijyene aşırı dikkat edin ağrılar azalmazsa doktora gidin . Geçmiş olsun inşallah enfeksiyon değildir . Ben 2 ay çektim enfeksiyon yüzünden o berbat ağrıları. Ölüyodum vallahi