Fatmamdk iremipek Kızlar bilmiyorum ama bana reçete yazdı Hatay da yaşıyorum ben hiç bi ücrette ödemedim
Bekleyenanne Folbiol kullanıyodum bitince eşim folic-trio diye bi ilaç almış. Eczane tavsiye etmiş kalsiyum falanda varmış içinde. Ama diğerlerine göre baya pahalı.. kullananız var mı ?
iremipek Fatmamdk bana da b12 iyi olur dedi hamilelik düşünüyorum dedim muayene olmak için gittim bunu dedi bende aldım bana da yazmadı benim arkadaşlara yazmış ama folibol 30 adetmiş bende 90 tane var
ozlem-ksknnn Lovefrom bende folik asit kullandım hamile kalmadan önce folbiol 5 mg’dı benimde 20 gün kullandım sonra hamile olduğumu öğrendim