ozlem-ksknnn Lovefrom bende folik asit kullandım hamile kalmadan önce folbiol 5 mg’dı benimde 20 gün kullandım sonra hamile olduğumu öğrendim
Zeynozeyyo Günde bir tane almanız yeterli oldu yor Banada doktor Folibol vermişti gün de bir tane ondan kullanıyordum 10 TL idi
iremipek Fatmamdk Daha hamile kalmadan 1 ay önce başlamıştım bana da bu vermişti doktor bir kaç arkadaşım folibol kullanıyoda onlar da b12 yokmuş
Mervetopcu Ben folidoce kullanıyorum. Folbiol bulantı yapıyo haberiniz olsun kızlar doktorum söyledi bunu bana
SecilM Kızlar folik asitlere ciddi zam gelmiş. 1 ay önce folic iod'u 35 tlye almıştım. Ama 2 gün önce 54 tl denildi. Genel olarak zamlandı dedi eczacı. Çok pahalı ya.
Fatmamdk SecilM Yazıyor tabi ki karşılıyor devlet sigortan varsa tabi ki Ben hamile kalmadan önce de kullan demişti yine yazmıştı şuan yine yazdı ve böyle 30lu rakamlar ödemedim
Fatmamdk iremipek b12li kullan daha yararlı olur gelişmesin de dedi doktor bide dedikleri gibi folibol bulantı yapıyormuş
Fatmamdk iremipek Kızlar bilmiyorum ama bana reçete yazdı Hatay da yaşıyorum ben hiç bi ücrette ödemedim
iremipek Fatmamdk bana da b12 iyi olur dedi hamilelik düşünüyorum dedim muayene olmak için gittim bunu dedi bende aldım bana da yazmadı benim arkadaşlara yazmış ama folibol 30 adetmiş bende 90 tane var