Canım ben normlde 3 lt su 1 litre falan bitkisel cat falan içen biriydim.Bu ikinci hamileliğim ve o sıcaklarda susuzluktan kavrulurken 1-2 bardakla günü zor tamamladım.İnan içtikçe kustum.Susuzluktan bas agrıları çektim.Neyse ilk hamileliğimde ayran içmiştim yerine,bu sefer onu da içemedim.Hazır meyve suyu alıp alıp içtim .biraz sulandırıp.Evde yapsamda ev meyvesuyu bile içemedim.4.aydan sonra su falan içmeye başladım.Kendini dene ama içemiyorsan yerine sıvı olabildigince saglıklı seyler içmeyi dene derim🌸