Allahkahretmesin1 bende öyleydim 1,5 litrelik şişe aldım ve bi tane 0,5 litre aldım ikisini de bitirmeye odakladım kendimi bi kaç gün böyle yaparsan diğer günler alışkanlık haline geliyor içmediğin zaman ister istemez içesin geliyor zaten sadece bi kaç gün hedefle kendine