HASSAS OLANLAR LUTFEB OKUMASİN 🙏ezgikrby normal oldu ama 4 defa doğum yaptım gibi. 7 aylıkken böbrek büyümesinden stent taktılar sonra doğumum başladı 3 gün boyunca acilmam olmadı sancilardan hiç uyumadım 3 gün boyunca yemek yemedim zaten doğum anında yemegi mide kabul etmiyor en son hastaneye gittim suyum patladı doğum başladı sabah 7 den akşam 8 e kadar doğum yaptım bitti derken eve geldim dikislerim patladi diktiler 2 gün sonra tekrar patladı bıçakla etini kazidilar tutsun diye tekrar tutmadı ve bır kaç gün sonra tekrar patladı yine aynı islemle dikildim ve yine patladı zaten bir daha dikmedilee çok zor şuan kızım 2 buçuk yaşında ve hamileyim hergun dua ediorum tekrar aynı şeyi yasamiyayim diye