Bu sorun özellikle doğum yapan annelere çok merak ediyorum 🫣 ilk gebelikte bebeğiniz kız olduysa kaçıncı haftada doğum yaptınız kaçınca haftada sancılarınız başladı 😂 biz 35+4 olduk 8 gün daha beklesin de yeni yılı görsün istiyorum genelde kız bebekler erken gelir diyolar ama 41-42 haftalık olanlar da var bilemedim 😂