Hamik Karman34 🤣 içimi rahatlattınız valla orası öyle de işte neyse aklım başıma gelir inşallah da karar verebilirim sizlerin burdakı arkadasların fikirleri düşünceleri çok yardımcı oluyor
Karman34 Hamik içiniz rahat olsun siz ne isim koyarsanız koyun en güzel isim evladınıza koyduğunuz isim oluyor . Eğer bir nebze yardımcı olabildiysem ne mutlu bana . Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mnire edakursun Az önce bi yerde denk geldim ikiz oğullarına koymuşlar çok hoştu fikir olur belki KUZEY & ZEYD 👼🏻🤎 hoş olmuş bence @Hamik
Hamik Mnire not ediyorum hepsini allahım güzell fikirler geliyorrr bi gayret kızçeler çok sağolun beee kalp kalp kalppp münireeee
Mnire Hamik rica ederim 😊 momandbaaby olarak instagram hesabım var ordan da bi çok öneri ve paylaşım yapıyorum takip etmek istersen eğer çünki enerjin çok güzel 😍