Hamik
Aa benim tam tersim olmuş. Bende ikiz kızlarım 2 yaşındayken oğlumu doğurdum. Zor olmaz mı çok zordu ama iyiki doğmuşlar diyorum i. Şimdi 9-9-7 yaşlarındalar. Bir düzen kurup hayatınıza onlarla devam edin. Ben gezmeye, tatillere, arkadaş toplantılarına ve spora herseye vakit ayırmaya çalıştım çocuklarımla birlikte. Onlarla birlikte tadını çıkarmaya çabaladım. Evet kolay değil ama sonuçta ne yaparsanız yapın zor. Bari eğlenceli olsun. Çok güzel arkadaş olacaklar4 yastan sonra