Edabrbr Rapor parası değil aslında afı Doğum borçlanması var . SGK lı çalışan anneler Doğum izninde oldukları sürede maaşlarının bir kısmını çalıştıkları yerden değil de devletten alıyorlar. Doğum parası her anneye verilen miktar. İlk çocuk 300, ikinci 300. Bir de bildiğim süt parası var 150 tl civarı.