Edabrbr Kızlar şimdi doğum yaptığımda bana doğum parası verilecek mi ? Başvurmamız gereken neresidir,
Asya_2402 Edabrbr Veriliyormuş bize de.Doğum parası ve süt parası alacağız. E devletten de başvuru yapılıyor aile ve sosyal politikalardan da dediler ama emin de değilim
Deletedmom128 Edabrbr Ben rapor parası anladım kusura bakmayın. Doğum parası alıyorsunuz. SGK’ya dilekçe ile başvurulacak sanırım.
OgretmenEva Basakaya 24. Haftaya girdikten sonra nöbetten düşüyoruz yalnız riskli durum varsa doktorunuz nöbet tutamaz raporunu daha önce de yazabilir
Ffatma Ben de bir şey merak ettim. 32.haftam dolunca rapor verip okuldan ayrıldım da şimdi benim sigortam devam edecek mi
1850 Edabrbr sizin idare anlayıslı davranmış ne güzel. Resmi süreç 24 haftalık olduğu için 24 bitene kada tuttum ben. Raporumu verdıkten sonra nöbetimi kestiler yoksa devam edecekti
Nil44 Edabrbr merhabalar raporunuzda ne yazıyordu acaba bende rapor verdim kurumuma sonradan kabul ettiler ama ikinci bi doktor raporu gerekiyor demişlerdi önce
Edabrbr Pitircan benim çalıştığım ilçede yatılı pansiyon nçbeti zorunlu tutuluyordu, onda kalmamam gerektiği için yazılan rapor okul içinde geçerli oldu
Newmomy Pitircan ben direk idareye söyledim yönetmeliğe göre tutmamam gerekiyo dedim tamam dedi nöbet listesine yazmadı :)
Kkync Deletedmom128 Doğum parası biz nasıl alacağız? Zaten izinli olduğumuz sürede de maaş alıyoruz . Ayrıca emekli sandığına mensubuz biz . Hiç Doğum parası alan öğretmen arkadaşım olmadı benim . Bu yeni mi çıktı ?
Esranurtslk Deletedmom128 Nisanmom ücretli de 32ye kadar çalışıp sonrasında ayrılırsan çok ciddi bir para alıyorsun toplam 6000 kadar. Izinli olduğun 16 haftanın. Eğer 32ye 'denk gelmiyorsa okuldan çıkınca hemen sigorta yaptır paranı alırsın bizim arkadaş aldı
Deletedmom128 Kkync Bildiğim kadarıyla ilk çocuk için 300 tl civarı bir Doğum parası var ve her anneye veriliyor . Başvuru yaparsınız sorarsınız SGK ya.
Elanaz Kkync Doğum parası değil o 300 lira, arkadaşlar yanlış biliyor. Herkese verilen çocuk yardım parası.
Handearsy Aymehah bir fark Yok hocam 😊 ben 32 de izne ayrıldım maaşım da aynı şekilde yattı Doğumdan sonra da analık parası olarak yatacak bahsedilen 300 tl