Dp1234 Allah Allah ne alaka ki bu aşı yıllardır var bende 20.haftamda olmuştum, hamilelikten önce işe gireceğim zamanlardada olmuştum yani kötü bi etkisi olmadı, aksine yararlı gibi aşıydı doğum olsun iş yeri olsun kazalarda kesilen yerlerimiz mikrop kapmasın diye oluyorduk bu aşıyı yani 🤷🏻♀️ madem etkisiz yarayışsız bunca zamandır insanları neden aşıladılar tövbe tövbe