Mrvunl BBuseY bilmiyorum hiç gitmedim ama yücelen hastanesine güvenmiyorum çocuk yoğun bakım olmayıp başka hastaneye sevk ettikleri için
Ipekgunes2 Ebrarliva düşünün yani verdiğimiz parayı yazık günah ama bebişlerimiz için katlanıyoruz herşeye
Lavantakokusu64 BBuseY Volkan Atalay Uşak devlet hastanesinde görev yaparken doğuma acil gittim o gün nöbetçiydi normal doğumuma girdi memnun kalmıştım isim tanıdık geldi Google dan baktım ta kendisi:) Muğla da görev yapıyor demekki şimdi m
Gizemli Gm1709 evet almıyorlar sadece Muğla da değil. Bana ultrason kağıdı bile vermiyorlar ben soruyorum video çekebilir miyim diye. İzin verirlerse anca eşiniz öyle görebilir
Mrvunl BBuseY merhaba doğum yaptınız mı acaba bende volkan beye geçtim nasıl memnun musunuz diye soracaktım sezaryen olmak istiyorum ben