BBuseY Gm1709 şöyle canım 400 TL muayene ücreti biz 360 TL veriyoruz .. doğum ücretleri 12.000 ama doğum paketini bilmiyorum 🤗
Mrvunl BBuseY evet yücelenin kendi doktorları 12 bin alıyor orda da beğendiğim doktor olmadı maalesef birde başka hastaneye sevk etmeleri Allah korusun bir sorun olursa o kafama takıldı 😔
Becum Aylin355 Ankarada aliyorlar bence doktora göre değişir. Gazi üniversitesi hastanesinden bahsediyorum. Muğla için diyorsaniz onu bilemiyorum tabi
3babyannesy Gm1709 özele gidiyorum benden önce eşim giriyor odaya o kdar merak ediyor 🤗 doktorda bak babası fln diyerek anlatıyor gösteriyor bence özele geçin derim
Mrvunl BBuseY volkan beyinde ters tarafı oluyormuş galiba yani iyiyken iyi bazen de çok tersmiş bende önyargılı davranıp gitmedim
EfnanUmay23 Bende Muğla’dayim yeni öğrendiğimizde devlet hastanesine gittik doktor eşimi içeri almayınca ve erkek doktor olduğu için eşim gitmemi istemedi ahuya servet hanıma gidyoz şimdi çok memnunum 😊
Ipekgunes2 Ebrarliva düşünün yani verdiğimiz parayı yazık günah ama bebişlerimiz için katlanıyoruz herşeye
Ebrarliva yorumcuanneniz ben kızımda gittiğimde izin vermiolardu hatta kuzenim aldı çekecek yasak kapatın dedi. Ama şuan özele gidiorum doktor herturlu izin verioe isteyende girior devlet hastanesi rezillik resmen
yorumcuanneniz Ebrarliva Allah herkese özele gidecek imkan nasip etsin devlette insan yerine bile koymuyorlar
Edta Aylin355 vanda özel hastanede bile almıyorlar . Gör sanırsın devlet hastanesi 2 3 kısı ıcerıye alıyorlar .
Aylin355 Edta Yaa bende Şırnaktayım şuan özelde eşim giriyor ama devlet o kadar kalabalık ki zaten ona fırsat kalmıyor kendimi sokamıyorum içeri 😂
pamukprensesss Gm1709 bende küçük bir ilçede yaşıyorum 2 doktora gittim ikiside eşimi aldı. Şuan takipli olduğum doktor çok anlayışlı iyi doktora denk gelmek önemli