Kızlar sağlık bakanlığını arayıp bilgi oluşturdum bana böyle bir durum var demediler sadece kayıt oluşturdular uzmanlarımız tarafından aranacaksınız dediler isterseniz sizlerde arayıp kayıt oluşturun aşı ne zaman gelir nasıl gelir bilmiyoruz sağlık bakanlığında kaydınız olmuş olur