egesmommy ee hani yaptırın degip duruyolardı belli bi haftada yapılıyo bu asılar bende 1,5 ay once ilk dozu yaptırdım doktorum tekdoz yaptır demisti
Geçen haftada aradılar ikinci doz için yaptırmıcam doktorum tek doz yaptır demisti dedim tamma dedi kapattı yaptırmıs olsak ne olacaktı veya 1,5 önce yapılan asıda ne vardı bi acıklama yapılmamısmı