Kubratagram00 İkinci hamileliğim ilki sezaryen olduğu için Buda mecbur sezaryen olacak. Valla ben çok çabuk toparlandım doğumdan çıktım odaya aldılar gören sen nasıl ameliyattan çıktın dediler yani o kadar iyiydim. Bebeğim odaya gelir gelmez hemen emzirdim sütüm geldi. Eve gelincede çocuğuma kendim bakabildim sadece doktorum bana sürekli yat oturma dedi bende dinlemedim oturdum anestezi o yüzden baş ağrısı mı diyim farklı birşey yaptı yatarken bir şey yok ayağa kalktığımda etkisi altına alıyordu direkt yatmam gerekiyordu onuda bol bol su içip ve neskafe içip 1-2 günde atlattım. İş güç yapmaya dışarı çıkmaya başladım gören nazar olacan eve git diyordu😆😆😆 Yani demem o ki sezaryende kötü bir doğum biçimi değil sen kendini nasıl rahat hissedeceksen o şekilde yapmanı tavsiye ederim herkese kulak asma😘