Mervekara5 tabii ki de canım erken olabilir ama şöyle bak ben mesela hamileliğimin başından beri diyordum normal doğum istiyorum normal doğum istiyorum ben kendime çok güveniyorum kendine bunu aşıla ki vücudunu da bunu alırsın gerçekten vücudun böyle bir eğilimi var kendine güven hiçbir zaman korkma herkesin doğum hikayesi bir değildir herkesin durumu kendine özeldir hamileliğin olduğu gibi benim mesela yaşım küçük Ben 18 yaşındayım ve küçük bir iğne bile canımı o kadar acıtıyor ki buna cesaret etmişim bana söylüyorlar hep hiç korkmuyor musun normal doğumdan gerçekten çok tuhaf ama ben hiç korkmuyorum çünkü o anın sonunda bana gelen güzelliği biliyorum Ben hatta kendi doktoruma gider gitmez ilk dediğim tek şey ben normal doğum yapmak istiyorum normal doğumu düşünüyorum doktorum da bana yaparsın demişti 🥰