Prenses34_annesi Mervekara5 doğrudur canım benim endişelenmemek elde değil yani Bir de ilk gebeliğimiz olunca insan en ufak bir şeyden endişeleniyor yani akıntı normal diye biliyorum eğer bu akıntı kokulu ve koyu kıvamda ise enfeksiyon diye biliyorum 🥰
Mello29 Mervekara5 Deneye deneye görücez ya galiba insallah aile bütcemize acıyıp babasina çeker benim minik oglum 😂
Mervekara5 Mello29 gör bak o huyları çekmez 😅 benimde çekmez eminim, neyse sağlıklı olsunlar da yeter ki bebişler karnın çok büyüdü mi seninde benim bu hafta sanki daha bir büyüdü gibi 😄
Mervekara5 Prenses34_annesi amniyo sıvısı geliyor diyolar ya bazen kuzum çok akıntı olunca ondan bahsediyorum ☺️
Mello29 Bu arada bebislerin pozisyonlari nasıl sizde benim ki basıni yerleştirdi tam vajinaya doktor da söyledi ben de hıckırıklari hep tam ortada göbegin altında hissediyorum insallah daha dönmez kalır orda
Mervekara5 Mello29 ben daha 25 haftadan beri Hiç gitmedim canım ama hareketlerini göbek üstünde yoğun hissediyorum bazen de kasıkta nasıl oluyor onu da anlamış değilimde 🥰 basen göbeğimin yanında falan da sert biryerini böyle dayıyor sanki hareket ederken
Prenses34_annesi Mervekara5 doğru söylüyorsundur canım benim benim de bilmediklerim oluyor elbette arada benim şu an normal yani öyle bir fazlalığım yok zaten suyumun iyi olduğunu doktorum söylemişti 🥰
Mello29 Mervekara5 biraz büyüdü ama hani buraya atılan fotograflara bakiyorum 28 haftaliga göre kücük karnim ama cok memnunum bu halden ne kadar kücük kalırsa o kadar rahat ederim. Yalnız 2 haftadir inanılmaz dayak yemege basladim resmen cat cut acimadan vuruyor icerde
Mervekara5 Prenses34_annesi o zaman süper kuzum ben daha bu ay gitmedim pazartesi gidicem şekeri falan da çok kaçırdım bu ara o yüzden şüphedeyim 🥹☺️
Prenses34_annesi Mervekara5 Ben de salı günü gideceğim canım benim de rtık kontrolleri 15 günde bire indiği için İnşallah siz de bugünlere gelirsiniz 🥰
Mervekara5 Mello29 benimde öyle kemiklerini hissediyorum resmen dönerken falan canımı yakıyor bazen hatta 🥰 benimde bana öyle heliyormolanilşr dışardan küçük göründüğünü söylüyorlar çünkü 😅🥹
Prenses34_annesi Mervekara5 15 günde 1 e düsmeyi soruyorsa eğer 31+2 itibari ile böyle karar aldı doktorum ilk NST ne de o hafta girdim hiç bir sorunum yoktu şükürler olsun akıntı konusu 7/24 vardı bende 🥰