Benim de 7 8 haftalıkken olmuştu kahverengi leke. Seninki tutunmaya çalışıyordur ayaklarını kaldır ve sürekli yat. Rabbim sağ saglim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 Bir de şunu cok duydum kahverengi lekesi gelenler genelde erkek bebekmiş. Benimki de erkek çıktı