Eliffatih63 merhaba canim bende nisan ayinda dogum yaptim metrolife hastanesi Tuna Akçal da aşırı memnun kaldim. Dogum oncesi olsun sonrasi olsun cok ilgiliydi pilates yaptiriyodu zaten oncesinde de gebe okulu da oluyo takip edebilirsin ben memnun kaldim tavsiye de ederim 😊