Eliffatih63 Merhaba kızlar ilk doğumum olucak büyük ihtimalle normal doğum yapacağım önerebileceğiniz doktor varmı eli hafif ve ilgili 🙏
teachervera Eliffatih63 Lotus da Ahmet padağa gidiyorum çok çok memnunum. 36 haftalık oldum urfa da gittiğim en iyi doktor diyebilirim çok doktor gezdim çünkü. Çok tatlı sıcak kanlı ne zaman yazsam anında dönüş yapıyor Doğum içinde eli çok hafif diye herkes önerdi bana
Yeniiannecikk Eliffatih63 valla Ahmet padak der susarım.o derece naif insan halinden anlayan bı doktor 🤲🏻❤️
yildizdumangozhan Eliffatih63 merhaba canim bende nisan ayinda dogum yaptim metrolife hastanesi Tuna Akçal da aşırı memnun kaldim. Dogum oncesi olsun sonrasi olsun cok ilgiliydi pilates yaptiriyodu zaten oncesinde de gebe okulu da oluyo takip edebilirsin ben memnun kaldim tavsiye de ederim 😊
Tuccceee teachervera bende ocak ayında urfa da olacağım ayrıntılı ultrason tarihine denk geliyor ücreti ne a caba biliyor musun
Yeniiannecikk Tuccceee ben şimasi çiftçiye gitmiştim o zaman kadir yamanla çalışıyordu şuan nerde bilmiyorum ama emre hoca çok iyi diye biliyorum ve uzun süreli.bakiyormus ben kendim 4 sene önce tabi memnun kalmadım 10 dk bile surmemisti🥺
Yeniiannecikk teachervera benim şuan hamilelik durumum yok ama 2 ay kadar önce dış gebelik yaşadım bir kızım var şükür ama ben hani üzülüp ağlarken o kadar iyi sakinleştirdi ki beni bı başka doktor bana kürtaj derken hayır o son çare diyip içimi hafifletmisti hakkı ödenmez Allah bin kere ragzi olsun tedavimde bile sürekli naif davrandı 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
teachervera Yeniiannecikk Benim riskli idi özeller yerine devlet araştırmaya gitmem lazımdı. Ahmet Hoca sağ olsun ipi göğüsledi 36 haftam bitiyor sıkıntısz. Baştan çok güzel önlem aldı sürekli iletişim içinde oldu Allah razı olsun
Hareketvakti Kızlar doğum yaptıktan sonra da doktor ve hastene işe ilgili yorum yapar mısınız bende şubatta doğum yapacağım inşallah hepimizinki birbirine yakınmış ☺️☺️ Hastaneyi hiç bilmediğim için biraz tedirginim sadece 😕
teachervera Hareketvakti Canım ben İstanbuldan geldim çok araştırdım çok doktor gezdim Ahmet hocaya kadar. Ahmet Hoca da olmasa İstanbul a gidecektim aileme. Her giden ondan çok memnun doğum olarak da
Hareketvakti teachervera evet bende memlekete gitmeyi düşündüm ama zor geldi şimdi burdayım mecbur Ahmet hoca iyi bir doktor ben sadece hastane hizmetlerinden korkuyorum biraz 😕