esmerella37 Masal53 estafullah ne demek nerdn bliceksin hamile olmadıgımı normal test yaptım sabah ama negatıf cıktı daha erken diyemdusundm insallah vardır
Masal53 esmerella37 dediğim gibi testler geciktikten sonra varsa dahi silik gösteriyor ama kanda hemen belli eder sabirsizlanmandansa kan vermeni tavsiye ederim Rabbım gönlüne göre versin inşallah vardır bebis 😘
esmerella37 Masal53 ayy insallah yaa yok kan vermem artıkk utanır oldum sureklı git git negatf sonuc almaktan adetimi beklıycem bu sefer