Evin33 esmerella37 evet yuvarlağın içinde bebek var bilmiyorum ama çok kötü devlet hastanesi görüntüleri
esmerella37 Evin33 kesenin icinde yuvarlak bisy var ve yuvarlagın icinde bebekmi var degişik geldi ultrason cnm bana valla bdaki aldıgında atarsan net bakarım
esmerella37 Masal53 tek kafa mı var yani cidden anlamadım ee vıcudu nerde benmi goremiyorum kac hftalık bu
Masal53 esmerella37 yani gebelik ilerledikce doktor tüm vücudunu yani kafa kol karın bacak ölçümü yapar burasıda kafa yani doktor kafasının ölümüne bakıyor
Masal53 esmerella37 hayırlı olsun canım kan ver o zaman hastane yakinsa 😘😘 bu arada gerçekten özür dilerim
esmerella37 Masal53 estafullah ne demek nerdn bliceksin hamile olmadıgımı normal test yaptım sabah ama negatıf cıktı daha erken diyemdusundm insallah vardır