Humannrle ben size ümit olmak için yazıyorum. İlk çocuğum 11 yaşında ve sadece 1-2 yıl korundum ondan sonra korunmadım. 6-7 yıldır da çocuk sahibi olmak için uğraştık. Hiçbir problem olmamasına rağmen Rabbim vermedi. İki yıl önce babamı kaybettikten sonra artık çocuk istemediğimi karar verdim ve doktora gitmedim bile. Çünkü öncesinde ilaçlar, iğneler, rahim filmi vs sonu hep hüsran oldu. Ve inanır mısınız ummadığım anda hamile olduğumu öğrendim ve okadar aklımda yoktu ki neredeyse 2 aylıktı öğrendiğimizde. Şuan 24 haftalık olduk. Ve baştan beri düşük riskim olmasına rağmen bebeğim benimle tutundu. Gerçekten bu işi kafada bitirmek gerekiyormuş. Bana böyle söylediklerinde o lafa bile kızıyordum çünkü elimde değildi üzülmemek. Şimdi ise hâlâ alışmaya çalışıyorum 🤗 hiç kendinizi üzmeyin var bir vakti zamanı. Hiç ummadığınız anda gelecek inanın..