Böyle negatif düşünme canım bende 2 yıldır istiyorum ama olmuyor bir sıkıntımız da yok eşimle ama kafaya çok takıyoruz sanırım hamileliği o yüzden olmuyor büyük ihtimalle nasibini bekler bebekte doğru Zaman ne zamanda o zaman nasip olur sana 🙏 Yani bak ne güzel bi tane evladın var en azından o biraz daha büyümüş olacak sen biraz daha rahat edeceksin öyle düşün