Nagihan1 GamzeTopluKk Bizde 21 haftayiz. Subat sonu mart basi gibi bekliyoruz oglumuzu😍 bez ve bakim urunleri disinda herseyi hazir🤗🤗 ufak ufak onlarada baslicam artik😊
GamzeTopluKk Nagihan1 bir patik aldım resmen aşk yaşadım ,alınır ufak ufak diye bekledim biraz daha giydirmek içinde sevmek nasip olsun hepimize inşallah 🙏😊
Nagihan1 Kamelya hahaha esimde bana sanki 9 aylik hamilesin diye dalga geciyo😄 bilmiyoki agri olunca kac aylik oldugumuz farketmiyo
Kamelya Nagihan1 aynen öyle valla bazen öyle bi giriyo ki ağrı sırtıma canım kesiliyo neyse sonu güzel olcak 🙏😂 cinsiyeti ne senin
Enesim ArslanlardanEsra hamza hep koymak istemişimdir 😊 eşimi kıramadım o yüzden enes olcak inşallah bizim
Enesim ArslanlardanEsra enes çok içime sindi ama hamza ismini görüncede bi keşke demiyor değilim. 2. Kısmet olursa ve erkek olursa 2. ye inşallah
GamzeTopluKk ArslanlardanEsra yarın gidecemm Dr a bakalım bende merakla kaç Gr oldu diye düşünüyorum 😂 daha kilo olmamıştır sanki 😊
ArslanlardanEsra GamzeTopluKk evet tabi daha gramdırlar da ben 17 haftalıkken 300 grmdı, 21 haftalıkken 374 grmdı sanki bi ayda az kilo almış gibi geldi normali nedir bilmiyorum gerçide 🙃
GamzeTopluKk Kaç kilo aldınız kızlar bu arada , ben ilk üç ayda ev toplayıp taşındım kardeşimin düğünü oldu tekrar ev yerleştirdim kilo verdim hep , daha yenice iki kilo almışım iştah pek yok ,bu arada 72,5 ile hamile kaldım boy 170 benim
Sibello GamzeTopluKk bende 165 boyundayım 63 ile hamile kaldım sonra iştahsızlık la bi 3 kilo verdim 5 ay boyunca hiç kilo almadım şu şon bir ayda 2 kilo aldım ☺️☺️
Sibello Selam Canlar bizde 24 +1 iz oğluşumla 10 Şubat ta Doğum 🤰 inşallah detaylıyı yaptırdık herşeyi yolunda çok şükür kilosu boyu sağlığı rabbime şükürler olsun inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli minnoşlarımıza kavuşuruz 😍😍 bizim paşanın adı da Tuğrahan olucak
GamzeTopluKk Sibello napacaz bu iştahsızlık olayını , artık kaynanam eşim annemler kızmaya başladı bir insanın canı hiç mi birşey istemez diye :) nasip bebislerimiz iyi olsunlar tek duam o :)
GamzeTopluKk Sibello maşallah , çok şükür bizde yarın detaylıya girecez heyecan var şimdiden bende inşallah hayırlı haberler alırım bende 😊