Defnenaz İlk bebegim 24haftasinda olu dogum oldu (....2ci de ise ikiz gebelik 8haftasinda mol gebelik tanisi koyuldu 12haftasinda evde dusuk yaptim kurtaj oldum sonrada...Rabbim kimseye evlet acisi yasatmasin insallah🙏😣Olsun canim Onemli olan sonu iyi gelsin insallah 🙏