minigin_annesi
Merakımdan soruyorum ama umarım rahatsız etmiyorumdur. Ölü doğum kaçıncı haftaydı ve ikizler?
Ben de iki gebelik yaşadım. İkisi de sonuca ulaşamadı. 20 gün oldu son kürtajım.
Böyle gebelik hikayeleri duyunca bebek bekleyen annelerden çok ama çok mutlu oluyorum. O yüzden detay soruyorum, bağışlayın. 🌸