Baharun2 tatlım ben saglıkcıyım makatını nasıl yırtıyorlar zaten 10 cm acıklık olmadan seni normal dpguma yatırmazlar bebegın kafası o civarda olunca dogumu baslatıyorlar uygun degılse normal dogum a zaten almazlar Dı benim de sizin gibi gereksız bir arkadasım var makatıma kadar yırttılar dedi hayır öyle birsey olamaz gormuyor mu bu doktorlar ebeler