Rukiye24 Fatma_07 direk tek tencere karnıyarık paylıcanı kızartmadan yapıyorum gayet güzel oluyor. Pilav, tarhana kısır dünden hepsi😝
Fatma_07 Rukiye24 bencede kolaylık oluyor yanına da aparatif ya da kolay birşey olunca sende uğraşmamış oluyorsun
Brck0303 Fatma_07 ya bugün o kadar açım ki bir türlü doymadım baya yaptım 🤭🤭gece yerim bari uğraşmam kalkıp hazır olur
Huysuzzpandam Bulamadım ya 😂saçma saçma uyduruk yaptım zeytinyağlı sarmagla etli bamya çorbası yaptım🥴😂hasta hasta