Kızlar dondurucan kıyma cıkarsam yeterı kadar kullandıktan sonra geri kalanı yıne dondurucuya atsam bozulur mu? Sonucta cozuldukten sonra tekrar atılmaz dıyolar da emin olmak ıstedım bir poşetimde fazla var hepsını kullanamam ama cope gitsinde istemiyorum?