DamlaDemir91 omron 521 aldım.çevremden çok tavsiyesini aldım çok memnunlar.doktorumda ne olursa olsun temassızlardansa kulaktan ölçer olması en iyisi dedi çevrenin ölçüsündense direk içteki ısıyı yansıttığı için
Kayaatilla mine3444 Hemşireler kulak içi al demişti bana omron temp 521 aldım hasta olduğumda kullandık hassas çok kullanışlı oda sıcaklığını da ölçüyor hafıza özelliğine var 3 tanesini kayıt ediyor
Gulsengulsen mine3444 dinlediğim tüm çocuk doktorlsrı kulaktan tavsiye ediyor temassızları önermiyorkar zaten temassızlar çok oynak oluyor. Y da en kötü koltuk altı
meraklianneadayi23 mine3444 En doğrusu kulaktan veya koltuk altından ölçenlermiş ben fiyatları yüksek olduğu için koltuk altı ateş ölçer aldım 350 lira civarıydı hem en doğru ölçenide koltuk altı.
NaimeYilmaz hamileyimben Hayır sadece 36,6 36,5 gibi o da ölçmek için tuttuğum noktaya göre değişiyor. Ard arda çok ölçtüğümde %90 oynamadan aynı gösterir.
Htc- Ben n11de kuponla Braun prt2000 aldım dün elime ulaştı deneme yaptım çok hızlı ölçüyor kuponla alınca uyguna geldi fiyatı takip edebilirsiniz
ilknur8484 ENOK_0107 bende kanz aldım kendimde denedim ölçümleri doğru kullanalım hayırlısı ile yazarim yine ama inşallah çok kullanmayiz