kucukbebek ayyyyynısı başıma geldi 2 hafta geç döllenme olmuş olması gereken gittiğimde 7 haftalık diye hesaplıyorum hop 5 haftalıkmış meğersem gebe kaldığım ay stres kaynaklı 15 gün gecikmenin üzerine adet olmuştum onun üzerine o ay gebe kaldım bu gelişti doktorum bana böyle aktardı bi değerlendir gecikmen varsa da yoksada geç döllenme olabilir max 15 gunluk bi gecikme olabiliyormuş zaten yinede hayırlısı olsun 2 günde bi beta baktirabiliyorsan baktir veya farklı bi doktor 🤷♀️