Masal53
Ben aslinda yurtdisinyadim, burda kendi doktorun hastane vs.. takib ediyo hamileligi.. ozele kendim gittim meraktan ama bekledigim Gibi olmadi canim
Haftaya artik kendi doktoruma gidicem ordan islemler baslayacak ve burda hcg fln bakmiyolar malesef istedim ama yok…