Ben de agustos ayında kurtaj oldum bu sebepten boş gebelik dedj gelişmemiş sağlıksız dediler farklı doktorlara da gittim sonuç değişmedi 11 haftalık olması gerekirken 6. Haftasında kalmıştı ama siz üzülmeyin Allah tam umut kesilmez öncelikle stres yapmayın ve eğer dünyada kısmeti varsa hiç bir şey olmaz.insallah dua etmekten başka çaremiz yok