Canım ben hamile kaldığımı 7. Haftada öğrenmiştim adet tarihime göre ama ne kalp atışı ardı ne bişi hatta doktor vajinal muayene de yaptı yine duyulmadı
Gebelik için 3 sey önemli dedi
Kesenin olması
Bebeğin olması
Kalp atışının duyulması, son aşama için beni 2 hafta bekletti
- Haftada gittiğimde kalp atışını duyduk
Ama sunu farkettik gelişimi kesinlikle adet tarihim ile aynı gitmiyordu
O yüzden geç döllenme olduğunu ve adet tarihimi kendisinin değiştireceğini söyledi
2 hafta geç döllenme sonucu böyle bir durumla karşılaşmıştım. Sizinde böyle olabilir çünkü kese ve bebek resimde görünüyor biraz sabırlı olup bir başka doktora daha görünün daha sonrasında Allahın izniyle bebişinizin kalp atışınıda duyarsınız inşallah