KLORAKHANIM HurremSultan Allaaahhhhhhhhh geliyooo 🥲❤️ Hurrem ben sana 1 hafta once 22.12.22 demistim kiz valla hissetmisim heeee 😅🫶🏻
KLORAKHANIM mavininhertonuu DevriminAnnesi Ahahaha dogum tahmincisi oluyor muşum 😅 hürrem hatunun ne zaman sanci girdigini neler yaptigini ictigini yedigini biliyorduk bende 22.12.2022 tarihi guzel diye öyle söyledim tesadufen de dedigim.cikti bacilar 😅🫶🏻
DevriminAnnesi KLORAKHANIM olsun kız gönlünden ne geçiyor 😄 salı sancılarım çıktı nst de 157 küsür ama açılmam yoktu cumartesi gidicem kontrole bi tahmin bi ablam dilenci değilim djdj
KLORAKHANIM DevriminAnnesi sana da dua edeyim 🫶🏻🤍 aslinda baktim bebeşin hareketli sanirim dönüp durmuş😅 insallah tek avazda da dogurursun 2 3 güne 🥲❤️
DevriminAnnesi KLORAKHANIM sorma sorma 37 de bi döndü makat gelişti dedim sezeryan olucam galiba salı günü 39+2 de bas asağı döndü normal doğuma döndü şükür 😄 ayy hadi cumartesi doğurayım o zaman 🥹😄🤣
Fevehan Bende Pazartesi gidecem çam sakuraya kısmetse, herkes memnun bir girişte ben yapayım 🤗 Doğumdan sonra fırsat bulunca bize haber edersin tatlım 😘
HurremSultan Kızlar sağ salim aldım oğlumu kucağıma 🥺🤲🏻 biraz toparlayalım doğum hikayemi de yazicam inşallah 💕 oglusum saatlerce beni emdiği için biraz yorulmuş olabilirim hlchxhmdkyx
DevriminAnnesi HurremSultan yaw yicemmm Ahaha acele etme bacım bebişle ilgilen bekleriz biz belki o arada doğururuz fjdjd 😄🥹
KLORAKHANIM HurremSultan ahh çoook tatlisiniz 🫠 bol bol emcüklesin de paşamiz büyüsünnnn sonra da bize POZITIF DOGUM HIKAYE ni anlat 🤍🦋