Ben yaptırdım. Ekrandan bebeği görmüyoruz bile. Doktor bakıyor sonra açıklama yapıyor. 15 dakika anca sürmüştür. Şükür bir terslik falan yok her şey yolunda dedi ama fazla beklentiye girmeyin çok çabuk geçiyor ve biz bebeği görmüyoruz. Normalde bende park hayata Ebru hanıma gidiyorum orda bin lira demişlerdi.