Merveofs gul1201 benim odam aşırı büyük değildi bir de tek çatal yoktu ama korkma canım, sen ne kadar rahat olursan doğumun da o kadar kolay geçecek inan bana
sumin Kızlar dünden beri çok fazla akıntım oluyor bu nişan dedikleri şey mi acaba bazen su gibi bazen pıhtı gibi ama sürekli çamaşırım ıslak . Bu konuda bilgisi olan var mı ?
Edasnbl gul1201 sanırım çoğu kişide var bu bende çok korkuyorum ilk doğumum olacak başıma neler geleceğini bilmiyorum 😒
Aaaassss Edasnbl bende öyle ilk doğum olacak 38+2 olduk her ağrı sızı da geliyor mu diye korkuyorum millet gelsin diye uğraşıyor bende daha gelmesin diye kaçıyorum korkumdan 🙈