mtlbaby bende aynıyım gerçekten ilk hamileligim çok kolay geçti 39. Haftaya kadar hiç hafif ağrılarım bile olmadı ama bu ikinci gebelikte daha 25 haftaligim hafif karın ağrım oluyo Bi de belim çok ağrıyo oturup kalkamıyorum hiç iş yapmadığım halde ama ilk gebelikte dünyanın işini görürdüm hiç ağrım olmazdı gebelikten gebeliğe değişiyo bence