Ben kendi doktoruma gittim bugün çok şükür devlette söylendiği gibi geri değilmiş şuan tamda normal adet tarihimle orantılı gelişimi ve haftası hatta normalde kiraz büyüklüğünde olacakken kayısı kadar olmuş çocuuum hepiniz içinizi ferah tutun olur mu 🤲🏻🥰