Ya banada 1 hafta geride dedi doktor geç döllemmeden sebep adet tarihimi değiştirdi bu yüzden ama ben normalde özele gidiyordum ilk defa devlete gittim tahlilden sebep oda devlette böyle çıktı normalde o zaman gittiğimde 7+6 olmaaı gerekiyordu 6+5 çıktı şimdi özeldeki kendi doktorumada randevum var ayın 3ünde ona anlatcam durumu bakalım ne diyecek bende çok merak ediyorum normale dönecek mi diye inşaallah her birimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız yavrularımızı 🤲🏻