Mavidunyamm aşkım aynı şeyi arkadaşım yaşadı dün artık hastaneye gittik. 20 günlük bebeği. Ve bebeğin aslında doymadığını öğrendik. Süt sağma makinan varsa bir göğüslerini sağ ikisinden 30 günlüğüne kadar her öğün için 100ml süt gelmesi gerekiyor. Hatta arkadaşımdan o kadar sütte geliyor ama çocuk memeyle oynuyormuş meğer. 5 dolu bez bir tık az aşkım doktor en kötü günde 5 olması gerek dedi. Ortalama 6 7 bez olması gerektiğini söyledi. Emdiğinden eminsen bezi az kalıyor. Boşta çekiyor olabilir. Üzülcek bişi değil bu arada o kadar kafaya takma. Eğer bebeğinin kilo almadığını düşünüyorsan mama verebilirsin. Şimdi ne kadarlık olduğunu bilmediğim için yardımcı olamıyorum.
Yazılanları okudum tahminen gaz dönemi olabilir. Bir tişörtünüzü yanına falan koymayı deneyin. Sütle beraber mama verin az bişi isterseniz gaza yardımcı olduğunu söylüyorlar.